Monday, 11 July 2011

dah takde rezeki =.=

Assalamualaikum..

FROM : 15888


       Maaf! Anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 9/2012. Terima kasih.


hurm,,mule2 mcm tak caye je,tp 2-3 kali aku tgok ni la knyataannye,.
aku tak terpilih tuk PLKN taon 2012,
mengharap sangat2...
act,aku fikir kalau abg aku tak dpt,aku bole dpt la,tp taget t'pesong la..HAHA..
tak pe lah tak dpt mgkin ade hikmah dsebalik sume ni..
yg bestnye kwn2 aku pon takde sorg pon yg dpt..
keciannn..



mimpikan logo pon jd la..HAHA..


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: