Friday, 1 July 2011

MALU babe AKU!!

Assalamualaikum..

sebelum aku nk cte,aku nk ktwe puas2 jap. HAHAHAHAHA.. okay,sudah memadai lah kan.. Ishhh, 2 kali hri ni aku malu sbb salah tunggu mesin. haha.. mati mati aku ingat tmpt yg aku beratur tu tmpt mesin ATM *dlm fikiran,ouh mgkn ramai org sbb da gaji,,so, masing2 amek duit la kn,, aku wat xtw la smbil main enset beratur,rupe rupenye tmpt yg aku beratur tu tmpt mesin masukkan duit. haha. last last cm mne tah aku bru perasan,mesin yg kt sebelah tu ad tulis 'ATM', ape lg dgn muka yg merah (tahan malulah katekan) aku terus la pegi mesin tu *fuhh,dalam hati,nseb bek xde org nmpk mlain kn 'cctv' la kan..HAHA~ pengajaran bg aku 'lain kali jgn main enset je' haha. okay lagi satu cte malunye, bende ni t'jadi kt kdai kasut.. kaki aku ni besor skit,plh kasut smpai 4 or 5 psng kot nk dapatkn saiz yg b'sesuaian ngn aku(pnat org 2 kuar masuk blik stor),. setiap kali je aku mntk saiz tuuttt je mate org tu t'beliak(wat reaksi mcm xcye) HAHA~ aku malu gle kot,smpai smpai aku suro pkerja lain yg crikn..malangnye org tu pon sme gak wat reaksi t'kejut..HAHA~ nk wat cmne kan,ni la yg ALLAH da berikan pd aku so bersyukur la kan. sbnrnye xbesor pon dlm 7-8 je saiz aku..hehe :)


ngeee malu malu malu !!



dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: