Saturday, 20 August 2011

tahun akhir!

Assalamualaikum..

aku tengah boring ni,tu yang update blog..
smggu ni macam-macam dah berlaku
alangkah pantasnye mase berlalu,
mggu ni jgaklah aku ade pra-trial tuk sejarah.
soalan memang gempak lah,level tggi kot paper 1,,
tapi aku akan terima result jgkkn,so redha je lah.
dan minggu ni la sekolah aku ade buat majlis khatam al-Quran,buke puase,macam2 lah..
tahun ni tahun terakhir aku kt sekolah tu,so mngkin tahun akhir jgak aku buke puase ngn ckg2 kt sekolah..
mesti nanti rindu gilekn detik2 ni..

jomlah tgok persiapn aku tuk pra trial tu hari n majlis kat sekolah-->

buat nota skit2 utk persiapan tuk exam

muke bdk dtg awal,hehe

3..2..1...

wif eda

sje je pkai jubah,,haha~~

ni je yang dapat aku kongsikan,hope u olls suke :)




dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: