Tuesday, 6 September 2011

persiapan sebelum raye !!

Assalamualaikum.

nak kongsi skit persiapan aku sbelum raye
biaselah kt uma ni msti ade je tugas yg di agih2kan..
due org tlg ibu wat kuih lg due org g cat umah yg sorg lg tlg 'mengemas' rumah..haha..
aku cat2 umah xbpe nak sukelah tp klu dah terpakse wat lah
so,aku decided aku nak tlg wat kuih je..
ni rupa fmly aku wat keje..jom layan~~






kne cat putih dlu,ni ade lah jgk aku wat skit2 (sebelum)

selepas,yeahh hijau hijau hijau..my fav colour :)

haa ni lah budak 'pengemas' kt umah..err



okay dua hari sebelum raye mesti ade buat ketupat kn??
so malam tu bertungkus lumus lah aku ngn ayah nganyam ketupat,ibu smbng kemas rumah..
adek2 aku nak blaja nganyam so ajarlah,tp hampehh..
alsan dy tngn kau asl cpat sgt..pehh aku rse aku gne gear stu je kot..abg aku mmg xamek port lah dlm hal ni..haha
bende2 cmni kne gne otak kanan..haha..
ni lah hasilnya~~

ni mse dah siap.ade daun lebihan so wat la ketupak terkecik skali,,hehe

hasil tgn aku n ayah :)







dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: