Saturday, 26 November 2011

perpisahan ini!

Assalamualaikum..

30/11/2011
nampak tak tarikh kat atas ni..
tarikh keramat buat aku ngn kwn2,sbb da last jd student kt sekolah.,pas ni jd ex-student plak..
sedih bukan??
bnyk sgt kenangan kat sekolah tu,yelah 5 thun da menuntut ilmu kat situ,selesa gle..
lagi la sedih sbb nak kene berpisah ngn kawan2,hopefully friendships kteorg msih hijau dan xde nota..
akusayangsekolah
akusayangkawankawanaku
infinity

dengarlah lagu kat bwh ni,maksud yg terlalu mendalam :)



dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: