Thursday, 22 December 2011

holidayyyyy !

Assalamualaikum..


hyep semue..itu hari aku n family aku g holidayy..yezahhh
best2,ape tak bestnye sminggu kn..holiday gle2,al maklumlah da FREEDOM katekn..hehe
okaylah mls nk cerite pnjng,tengok jela ehh gmba ni >>>































dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

Monday, 19 December 2011

nothing to do!!

Assalamualaikum..


Alhamdulillah da dkt sbulan aku habis SPM..tp yg pling bosannye lepas SPM ni mmg bnyklah,xde pape yg bole buat dlm cuti ni...bce novel?dah khatam..tgok tv?da bosn asyik cite ulang2..nseb baik lah skrg aku tgah dalam proses amek lesen,ade la jgk faedahnye..sbnrnye plan nak keje,tp mybe lambat la kot,bulan 1 mungkin~~~ lame kn..seronok plak dengar cite kwn2 aku yg keje..huhu...sederet plak tu..wah sweet gile...haha...pape pun aku akan usahekn supye aku tak makin bosn hari demi hari.hehe


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)