Monday, 16 January 2012

Experiment Demi Experiment!

 Assalamualaikum..

Ce tengok tajuk entry tu | experiment?
hey takkan lah dah habis sekolah masih ade experiment lagi kan?
hahh ni experiment lain daripada lain,selalu experiment buat dekat lab kan,ni hah aku ce aplikasikannya kat dapur plak..haha~
KEJAP2X
-
-
ERKHHH 
Alhamdulillah dah kenyang pun aku,hehe
sejak 2 menjak ni kan aku da rajin buat experiment dekat dapur..
experiment MEMASAK!
ape taknye aku ni dah terpengaruh dengan realiti tv,alah MASTERCHEF MALAYSIA tu..
TAHU tak??ngok bawah ni.



dah tengok? tapi sekarang dah habis lah rancangan ni,JUARA pun dah diumumkan,hehe
serious bile tengok rancangan ni,tangan aku makin gatal gatal nak pegang sudip,kaki aku gatal gatal nak masuk dapur..haha..
pengaruh yang baik tu kan??
duduk rumah pun takde buat apa apakan so masuk lah dapur,huhu..
TAPI aku ni pelik sikit,kalau aku nak masak ke buat air ke,biarlah kan aku sorang sorang yang ada kat dalam dapur tu,bukan tak suka,aku cuma kurang gemar je...HAHA.
so far aku masak menjadilah juga,setakat kurang manis tu adelah,bukan ke kurang manis tu baik untuk kesihatan??hehe.
ni jelah pengisian entry aku kali ni yang aku nak kongsikan, peace =P
wasalam :) 


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: