Monday, 9 January 2012

rindu-rinduan !

Assalamualaikum...





Hyep korang, rasanya macam dah lama tak jenguk blog ni.
time sunyi barulah ada idea nak update,hehe
pelikkan?haha~

nampak tak gamba gamba kat atas ni?
hah ni lah mereka mereka yang aku rindu..
gile tak rindu,aku rasa ni lah paling lame aku terpisah dengan kawan kawan aku.
kalau satu,dua,tiga hari boleh lah tahan rindu lagi,tapi ni dah sebulan lebih babe!
macam mana ek nak bagitahu dorang yang aku rindu sangat setiap moment yang manis,suka,duka,payau,tawar apa saja lah bersama dorang?
kalau aku rindu dorang memang lah bole contact melalui fb,macam gini 'rindu kat korng semua :p '..tande ni ' :p ' boleh nampak macam bergurau sikit (nak cover katekan)
dorang sume ni kawan kawan yang paling aku sayang.
dalam masa kteorang berkawan ada juga lah perselisihan faham wujud antara kami tipu lah kalau cakap takde kan,setiap ikatan persahabatan pasti ada dugaan.
tapi itulah yang aku dapat faham erti persahabatan yang sebenar..
dulu boleh katakan setiap hari lah jumpa kawan kawan almaklum lah kat sekolah kan,tapi sekarang?? tak jumpa dorang rasa lain macam plak,.
rindu plak nak bergurau gurau,bertekak macam macam lagi lah.

seriously aku rindu sangat sangat kat korang.
aku harap kita akan b'kumpul lagi macam dlu,mungkin di menara gading..insyaAllah..
aku sentiasa doakan kalian semua :P
~AKUSAYANGKORANG~ 




dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: