Thursday, 23 February 2012

jpj ohh jpj!

Assalamualaikum.

Hari aku ada test jpj untuk lesen D a.k.a kereta . Alhamdulillah aku lulus,hehe . Syukur sgt sbb dah lulus, sbelum ni aku gagal untuk jln raye so hari ni ulangan nye,hehe . okay lah dapat tester lelaki,muke cool je dan boleh thn hemsem lah kan dah mcm tengku syahran (bicara hati) plak aku tengok,hehe . sebelum ni kene dengan tester pompuan, perghh memang gelabah lah aku, dia tak reti senyum kot, aku buat2 jgk muke cool tapi tak boleh sbb terlalu cuak dengan muke serious dia,.haha . nak buat macam mne takde rezeki mase tu. Hari ni punye test tak tahu macam mne aku boleh setenang tu, smalam pun aku tak pikir bnyk sgt, just biase2 je buat macam takde pape. tapi hari ni Alhamdulillah lulus :) . Keluar dari kete dah tersenyum lebar :)))) muke aku tadi macam kat bwh ni~> 


Tapi takde lah peace sampai mcm ni,hehe :)


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: