Tuesday, 21 February 2012

puisi buat teman, kawan dan sahabat

Assalamualaikum.

Haa, haritu aku ade ckp nak buat puisi kan,. so ini lah hasilnya
jom bace ^_^

Teman, Kawan dan Sahabat,
Ungkapan dalam setiap tali persahabatan,
Mereka hadir tatkala hati diserang beribu tanda tanya,
Mereka hadir tatkala hati mula disapa kecewa.

Teman, Kawan dan Sahabat,
Tiba tika dan waktu kerap bertikam lidah,
Namun itu semua dijadikan dugaan dari Ilahi,
Cukup untuk menguji tali ukwah yg telah lama di bina.

Teman, Kawan dan Sahabat,
Sering juga diwarnai dengan gelak tawa,
Terkadang dihiasi dengan berjuta baris senyuman manis,
Sukar diungkapkan dengan patah kata.

DAN merekalah kawan yang aku SAYANG :)

p/s : klu korang nak gelak mse bce ni silakan,sbb aku pun tergelak juga.HAHA.. 1st tyme bermadah puisi..hehe . ilham dpt di cari sambil mkn choki2..hehe







dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: