Saturday, 18 February 2012

puisi???

Assalamualaikum..

heyy korang? (aku lambai ni) haha..kesengalan~
sejak dah duduk rumah goyang kaki aku rase mcm nak tulis puisi plak..
puisi? kalau dengar memang rasa nak pecah perut aku ni..haha
serious slme ni aku tak pernah pun terpikir,ntah tetibe je rase nak menulis almaklumlah dah lame tak menulis..hehe.
tapi puisi tu masih lagi dalam proses utk menyiapkannya..
tak bnyk pun dalam bape rangkap je.
aku tulis pun sekadar suka suki..
so tunggu lah entry lepas ni pasal puisi aku..HAHAHA..( gelak guling-2)

masih mencari ilham..haha.. ayat maut babe!


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: