Monday, 20 February 2012

sepetang di pearl harbour

Assalamualaikum.

Semalam dah boring gile duduk rumah, ayah ajak pegi jalan2 dekat kota iskandar. Ondway pegi sane singgah kejap dekat mydin,saje usha2 harge barang kat sane.hehe.. lepas tu baru pegi pearl harbour,,opppss PUTERI HARBOUR lah..hehe..saje je buat gempak tajuk entry kali ni..hihi.

yokk usha2 gamba kat bwh ni~

tempat letak kapal-kapal
mereka <3
adik aku yg sorang ni pemalu skit..euiii..haha~
bdk kecik!
senyum tak ikhlas..haha~ 
kami sayang ayah kami :)
model baring2..
gangster tak ayah aku??hehe
wacahhhh! kene sebijik.
pos alah2 gedik..HAHA~
peace yoww!
nak solat pe?hihi
ikan didarat memang boleh terbang :p
hero n heroin hidup saye :)
klu keluar sllu bju sme wrne ngn bdk kecik ni :)
kami
adik aku.
kyna wif mira
wewiitt
pencinta choki-choki..hehe..sodap babe!






dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: