Wednesday, 14 March 2012

dalam hati ada bunga matahari..apakah?

Assalamualaikum.


bunga memang sinonim dengan wanita ke?
aku tengah mereng sekarang ni sebab aku tetibe boleh suke bunga matahari waima aku tak pernah suka akan warna KUNING pun.. LANGSUNG tak suka!
apakah yang dah terjadi pada aku sekarang ni??
pelik2 =.='
sampai2 aku mintak mak aku tolong cari benih bunga matahari gare2 aku nak tanam..
perghh derr aku rase macam tak caye je..
tapi ini adalah sebenar-benar kejadiaan,..
hari ni dari pagi sampai sekarang aku duk cite pasal bunga matahari je dengan family aku tapi ni dah berhenti takut kene sound dengan abg n adek2 aku je nti..hahaha~

nti aku nak ade kebun bunga matahari macam ni-->
saya dah jatuh cinta dengan sunflower..

really like it :)



dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: