Tuesday, 13 March 2012

hantu coklat :0

Assalamualaikum..

angin kat luar tetibe kuat dari biase *okay lari dari topik dah ni..
aku bukan nak cerita pasal angin sebenarnya tapi pasal HANTU COKLAT
korang mesti selalu gelarkan mereka2 yang mengemari coklat (wah skema bukan main) sebagai HANTU COKLAT kan?
Tapi betullah sape yang suka makan coklat ni memang nampak macam hantu.
tengok coklat sekejap je dah gatal mulut nak nguyah..
contohnye macam aku :) hewhew. 
tapi aku katergori hantu coklat yang slowlah,kalau rase2 dah ade depan mata memang ngappp je lah jawabnye.
ce tengok kat bawah ni
_
_
_
ayah baru balik dr langkawi so coklat lah jawabnye,weewee
lesap satu sebab adik aku dah merengek nak makan so bagi jelah~
tengok mat jepun pidato sambil makan coklat..yummyyy :)



dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: