Friday, 20 April 2012

kezutan yang tak di jangke!!

Assalamualaikum..

baru 2 hari tak update,tup tup bkak acc tengok2 dah bertukar wajah,,ergh sejak bile aku tekan beb!!
wat ever lah bende dah jadi pun,,malas nak pikir..
lahh ni aku nak cerita pasal family n membe2 aku buat kezutan mase birthday aku 18/4 tu hari,HEHE :)

SERIUSSS aku terkejut gile kot,
mane nak sangke kan dorang buat bende tu sume,
yang pasti dorang ni pelakon2 n chef2 terhebattt,,hehe..
dah lah kene kelentong sebab aku ingat betul2 lah makcik aku dr nogi 9 nak datang rupenye membe2 aku yang datang buat suprises !!!!

scene die bermula hari selasa 17/4..
ibu aku cakaplah kemas2 rumah nanti org nogi 9 nak datang.. aku ni anak yg baik so dengar jelah tanpe ade rase ragu,..
aku ngn adik aku pun berkobar-kobar lah kemas rumah ingat org jauh nak dtg..
hishh memang mase tu aku takde syak ape2 lah kan..
pastu rabu 18/4
birthday aku lah,,haha..
ibu aku ckp makcik aku datang petang,so standby je lah tuk jadi penyambut tetamu..haha..
dalam pukul 5 lebih macam tu ade orang ketuk pintu so bukak lah pinti dengan penuh sopan santun,,haha
TUP TUP
happy birthday kyna!! (aade sbiji kek dpn mate aku)
aku ingat makcik aku lah yang datang rupenye2 makcik2 TMRS..hehe..
adess gua memang tergamam + kejung duk dekat depan pintu tu..HAHAHA~
rupenye membe2 aku dah kautimm baik punye ngan family aku..
nah amek kau KYNA kene tipu~~haha

korang memang terbaik lah~~
Alhamdulillah aku dapat family and kawan2 yang sebaik dorang.
terima kasih lah buat suprise ni kat aku,memang aku tak sangke gile2 babe!
so jom layan gamba2 plakk.
cekidautt~~


















terima kasih ye :) sayang korang sume..

.my family.
.nur zahida.
.nurainaa.
.nurain athirah.
.nur haziqah.

















dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

4 orang sedang mengayat!:

Cik RoSs said...

bestnyaaa ada orang buat kejutan hari lahir.Selamat hari lahir dik!!

kYna 'cAnGgiH' said...

alhamdulillah, best2:). terima kasih cik ross :)

Nureed Ros said...

<3 <3
we always want to be the best for you :)

kYna 'cAnGgiH' said...

hehe..thanks eda <3<3 aku hargainye :)