Monday, 7 May 2012

persediaan metal dan fizikal!!

Assalamualaikum..

hyepp ebribadi, nasib baik line okay,
almaklumlah skrg ramai yang nak check kputusan upu kan..
keputusan upu aku?
hmm agak menghampa sikit.

Tapi takpe semua yang terjadi pasti ade hikmahnye dan aku pun dah buat solat istikharah dan alhamdulillah jawapannye STPM :)


exicted ni esok nak pegi daftar f6 yelah situasi baru sebab sekolah baru kan,,huhu..
so aku masih sekolah lagi,,yeahhh~~
(awek muda gitu)haha~

dalam happy aku nak sambung sekolah balik ade jugak terselit rase takut..
iyolah STPM kot,ramai yang cakap tough giloss,,
so dari sekarang dah kene kuatkan mental dan fizikal,
lepasni aku jadi budak ulat buku lah dah tak bole dah ulat novel..HAHA~~

pape pun gud luck utk sume yang nak melanjutkan pelajaran,,
all de best ebribadisss,
doakan aku berjaya yaww :)



dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: