Wednesday, 16 May 2012

selamat hari guru :)

Assalamualaikum..

yuhuuu,, hari ni 16 mei kan2x??
of cos lah sume tahu ade ape dgn tarikh ni,,huhu.
oraitt aku nak ucapkan selamat hari guru untuk mereka yang bergelar guru, lebih-lebih lagi kepada guru saye dari tadika kemas, sk taman selesa jaya, sk taman skudai baru 2, smk taman selesa jaya 2 n sekolah baru smk taman mutiara rini (bnyk kan sekolah aku?) dr tadika smpai skrg (f6)...
terima kasih sangat2, sebab tanpa jemu mndidik diri ini dr 0 till infinity, bukanlah nak ckp diri ni baik sgt tapi alhamdulillah didikan dr mereka aku ni jadi manusia lah jugak,,hehe..
 tanpe kalian siapalah saya
jasa kalian tiada ternilai, semoga kalian menjadi pendidik yag berjaya :)

saya SAYANG cikgu2 saya ♥♥

ni kenangan tahun last sambut hari guru dekat sekolah smk taman selesa jaya 2 :)
kenangan paling terindah









dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: