Saturday, 23 June 2012

aneh-aneh~

Assalamualaikum..

tweet twett~ ahakksss blog aku dah ade anai-anai ni.
kejap kejap kene spray ni weyhh..( tutup hidung cpt!) haha. gile!

lame jugak kan tak update entry bru ni, bukan saje2 taknak update, tp sebab kekangan mase weyh..huhu..
serius aku cakap masuk pra-U ni dah mcm masuk U, fuhh, letih gile thp gaban (see smpai thp gaban)
Tapi yg best skrg ni tgah belajar bahasa melayu kuno,klasik n moden.
excited gile belajar pasal bahasa bahasa ni,kekadang gelak sakan sebab sebutan dy agak mengatalkan hati aku..hahaha~ adakah ini bahasa melayu kuno? ohh tidak ye..hehe..

yang penting minggu depan balik mcm bese. dah takde dah pukul 6 petang, keje opiss pun blek pukul 5.30 tau.. erghh kire pra-U a.k.a pra-keje dahh ni..
minggu ni dpt rehat 1 hari je sbb tadi bru je habis hari sukan kt sekolah, so kene lah manfaatkannye betul betul,, haa capekkk eden~

takpe aku pegang kate-kate ni
'Ikhlaskan hati, InsyaAllah dipermudahkan'

ade orang bagi ayat ni dekat aku,hehe :)


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: