Friday, 17 August 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri :D

Assalamualaikum,.


Dikesempatan ini saya nak ucapkan.. 
Selamat Hari Raya Aidilfitri maaf zahir dan batin untuk rakan rakan blogger.
semoga hari raya tahun ini lebih baik dari tahun2 lepas :D

nah lagu raye yang paling aku minat dari kecik, tapi sayang jarang keluar dekat radio,sekali keluar terus pasang telinga sampai habis,,haha




dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

Monday, 6 August 2012

Jom Masuk Bloglist OGOS Santai Leeza

Assalamualaikum

Jom JOIN simple je ni :)


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

Wednesday, 1 August 2012

Antara DUA pilihan.

Assalamualaikum..



tadi balik dari sekolah tengok henpon, ade msg dr 15888,biasenye klu dpt msg yg bernombor2 ni aku automatik terus delete tapi tadi tak pulak, tup2 bace dpt tawaran poli kos dip kewangan dan perbankan islam. alhamdulillah aku bersyukur sebab dpt rezeki dbulan ramadhan ni.,

Hmm tapi sekarang tengah kusut nak buat kputusan sama ada tingkatan 6 atau poli..
tapi tawaran ni yang ibu aku harapkan,.hmm susahnye nak buat keputusan..
-Terkadang sesuatu pilihan itu bukan yang terbaik daripada kita tapi pilihan itu yang terbaik dariNYA-

Doakan aku supaya dpt buat keputusan yang terbaik dan demi masa depan, InsyaAllah :)


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)