Wednesday, 19 September 2012

Raya sopan VS Raya cowboy..

Assalamualaikum,.

Firstly selamat hari raya kepada blogger2 sekalian..
Rase malu pulak nak update pasal raye, al maklumlah blogger2 lain mesti dah ade entry pasal raye awal-awal lagi kan? aku je baru terhegeh-hegeh nak cite pasal raye *malu-malu.

Ni versi raye sopan aku sebab pakai baju kurung,hewhew :D








jubah weyhh




Ada yang tanye raye tahun ni best tak?
Hmm, raye pertama dekat rumah atuk sgt meriah sebab sepupu yg sebaya dengan aku balik kg tahun ni,yehhh..
Meriah memanglah meriah tapi bile balik kampung belah ibu ade rase sayu sikit, yelah klu dulu raye,satu rumah riuh rendah dengan gelak tawa arwah makcik aku, tahun ni dah tak dapat dengar dah :'( hmm sedih sangat, aku rindu sangat kat dia, 

*okay neutralkan balik mood ni :)
paling aku suke raye tahun ni sebab dr pagi raye sampailah malam aku dapat mkn lemang yg sedapp,hurmm yum yum, Hehe.. Tapi peliklah tahun ni aku takde nampak 1 rumah pun yang aku datang beraya ade kuih biskut tembikai,klu tahun lepas huhh boleh dikatakan setiap rumah aku pegi ade kuih tu. kuihnye mcm kat bawah ni -->


kalau korang ade nampak bagitahu aku ehh, Hahaha~

Nak tahu versi cowboy plak tak? Haha~

Raye cowboy dari segi istilahnye adalah....... hahaha skemanye..
takde lah raye cowboy ni raye yang pakai seluar slack bukannye baju kurung,hahaha, memang selamba je buat muke seposen raye rumah org pakai seluar slack,, Bukan ape, just malas nak gosok sebab nak bajet mase, yelah balik dr sekolah dalam pkul 2, janji nak gerak pukul 3,so kenelah kejar mase,sebab mase itu kan emas :D . Tahun ni aku beraye dengan kawan-kawan lain sikit,ye lah kawan-kawan makin ramai dan rumah pun jauh, lepastu dpt makan sodap2,hehe syokk woo dapat jalan2 sekali,hihi..



  Tahun ni eden drive :D Hehe..

# ekceli saje je nak update lambat-lambat,sebab nak ucap selamat hari kemerdekaan dan selamat hari Malaysia (sekali harungkan senang) *cover-cover



dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: