Thursday, 1 November 2012

Ahlan Wa Sahlan

Assalamualaikum w.b.t

Haii korang..
Pejam celik pejam celik tup tup dah bulan november. Cepatkan masa berlalu?
Rasanya macam baru je semalam masuk tahun 2012,hihi
Hurm 15 hb november ni dah masuk 1 awal muharam 1434. Lembaran baru tahun hijrah :D

Btw, 1 november ni birthday adik aku yang kocik ni,hehe


Haa nilah bam bamss aku...haha.
Selamat Hari Lahir ana yang ke-4 tahun..
Sekejap je dah besar, tahun depan dah tadika, makin buncitlah nanti,hikhik..
Semoga diberi kesihatan yang baik,menjadi anak yang soleha dan bijak!
Angah sayang adik sangat..sangat..sangat... (trademark kteorg)


Okay semoga bulan ni lebih baik dari bulan lepas dan bagi banyak manfaat, InsyaAllah :)
Jangan lupe doakan aku dan kwn2 untuk final 5hb nov ni! hehe...


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: