Monday, 19 November 2012

Pabila bosan menyapa diri~

Assalamualaikum w.b.t..

Bosan itu ada kalanya menarik, tapi terkadang memeritkan jiwa, Apakah? Haha~

Kalau dah tak tahu nak buat apa, laju je tangan ni buka komputer lepastu click dekat kedaigambar (photoshop) , apalagi mengedit gambar lah. Tengok gambar ape yang berkenan dengan hati aku terus edit. Tak banyaklah dalam 2-3 macam tu. Nak tengok? tapi tak sehebat manelah kan..

Yokk cekidautttt

_
_
_
_








Masih banyak lagi yang perlu dibelajar :)





dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: