Saturday, 23 March 2013

Jangan main-main

Assalamualaikum w.b.t

Tarik nafas dulu~
Tarikk....... tahan 2minit..........hembus... Haha ( mukadimah yang entah pape). Sampai sekarang tak berjaya nak buat 'pendahuluan' yang betul-betul ayat pendahuluan..ekk? #abaikan~

Alhamdulillah macam-macam berlaku minggu ni, tapi paling happy pbs a.k.a assignment sejarah untuk sem 2 dah siap dan dah selamat present pun,. harap-harap dapat markah yang setimpal dengan titisan air peluh ku.. Haha.. Tapi ada pbs pengajian am yang belum siap, tengah mencari idea nak cukupkan 5000 p.perkataan,sikitkan? Lahh sangat..

Minggu ni jugalah MPM buat suprise dekat budak STPM 12/13. Nak tahu ape? RESULT weyhh, gile nebes aku, lagilah dapat tahu boleh check hari rabu malam.. Dah sume kepoh tanye result masing-masing. Result aku? Alhamdulillah okay walaupun ade 1 subjek ni mengecewakan aku.. Tapi aku happy subjek favourite bahasa melayu aku dapat 4.00, alhamdulillah.. Pointer jatuh sebab ade 1 subjek tu aku kecundang sikit..huhu. Hanya mampu capai 2.8 je,,huhu. Aku target dalam 3.0 above.

Takpelah aku dah redha, mungkin banyak main-main kot, betul orang kate exam STPM ni bukan calang-calang Sijil Pelajaran TINGGI Malaysia tu, serius memang tinggi, so untuk sem 2 ni aku dah tanamkan azam, buat paling baik untuk cover sem 1 and ubah sikap sikit bagi rajin,,Haha..

Tahniah bagi kawan-kawan aku yang dapat result 3.0 above, semoga kalian terus maju jaya, sem 2 ni kite lumba lagi, tapi jangan pakai ferrari tau, aku gune wespa jo,,hikhik. Untuk kawan-kawan yang kurang cemerlang jangan putus asa, ni bukan penamatnye, ade 2 sem je lagi so jom2 kite tingkatkan usaha kurangkan main-main..Hahaha~




dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: