Saturday, 25 May 2013

HOOOOO

Assalamualaikum w.b.t

Heyy *lambai-lambai tangan ., Entah pape je mukadimah aku ni,. Lagi entah pape tajuk entry aku,Hahaha~ Sebenarnya nak bagitahu yang aku tengah ho..ho..hooooliday weyh.. cuti hanya 2 minggu tapi macam 2 bulan (bajet cuti mcm bdk u). Takpelah form 6 ni cuti ikut takwim sekolah,,huhu *pasrah -.-' . Tapi tak kesah 2 minggu pun cuti jugakkan? janji boleh release tension, lagi pun sem 2 dah tamat..Haaaa lega sangat-sangat., Alhamdulillah~

Cuti nak buat ape? any suggestion? takpe aku suggest 'kan' untuk diri aku..Haha~

Aktiviti cuti 'dua bulan' : Baca Novel
                                     Tengok drama yang best
                                     Marathon Running man
                                     Game Running man dekat taman (kalau jadi)
                                     Selak-selak buku sem 3
                                     Langkawi with family
                                     Bersantai-santai dekat hutan bandar
                                     Eksperiment masak (kalau rajinlahkan)
                                     Blogwalking (lame tak tinggal jejak kat mane-mane blog)
                                     Join GA (kalau rajin)
                                     DAN iron baju sekolah (hari last cuti) Haha~

Apa lagi ek? Ni je kot yang aku nak buat sepanjang cuti,,hee.. Tapi yang Blogwalking tu insyaAllah aku jejak mane-mane blog yang aku sempat,,hihi..
So happy holiday utk adik-adik yang bersekolah dan juga cikgu-cikgu sekolah...


                                 
                                     


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: