Sunday, 23 June 2013

Surprise untuk cikgu!!

Assalamualaikum w.b.t

Dah lame jugak tak post apa-apa dekat blog kesayangan ni.. Persoalan : Sayangan ke? Hahaha. kesayangan jugaklah. Alhamdulillah sem 3 dah start 10 Jun tu hari, awal-awal ni takdelah stress, sebab sempat habiskan banyak novel okay..Haha, okay jom masuk cerita sebenar yang aku nak cerita~~

Hari ini 23 Jun, Birthday cikgu kesayangan aku dekat sekolah lama,. Happy Bithday Cikgu Ros :) Actually aku ngan bff aku eda celebrate awal birthday cikgu memandangkan aku busy hari ahad, ni pun post ikut timer.. Buat surprise biasa-biasa je. Mula-mula plan nak bawa kek terus pegi rumah cikgu, tapi tetibe hari khamis tu hari cikgu mesej ajak pegi pasir gudang, so plan bertukar kepada sambut birthday dalam kereta,,hehe.. Tapi sweet ape, tak pernah dibuat orangkan? kan?


*muke aku hitam sebab tg.balau ;'(*

Sekali lagi Happy Birthday Cikgu Ros, saya doakan cikgu diberi kesihatan yang baik, sentiasa dikelilingi mereka yang menyayangi cikgu dan mendapat jodoh yang terbaik. Semoga kita terus berhubung antara satu sama lain. Saya & eda sayang cikgu :)

Teringat masa form 2 ade buat surprise alah-alah gini jugak,hehe. Rindu! Cikgu yang aku kenal sejak form 2 sampailah sekarang. Dah anggap macam kakak sendiri.. Hehe.. InsyaAllah saya tak kan lupe jasa-jasa cikgu. saya sayang cikgu ros :)


p/s : Hari ni sepupu aku tunang, selamat bertunang cik sepupu (sebab tu aku busy sikit)


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: