Saturday, 28 June 2014

Ahlan Wa Sahlan Ya Ramadhan

Assalamualaikum w.b.t



Alhamdulillah tahun ini dapat sambut bulan ramadhan bersama-sama ahli keluarga. Sebelum terlupa saya nak ucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa kepada mereka yang mengenali diri ini dan kepada semua rakan blogger. 

Tahun ini merasa puasa waktu bekerja. Tak tahulah apa gayanya nanti. Harap budak-budak tu semua behavelah kalau tak teachers korang pengsanlah kat tadika. Hehe. Tapi yang penting ini dugaan yang aku kena sahut untuk bulan puasa pada tahun ini.

Pendek betul entri kali ini,tak larat nak taip banyak. Haha. Alasan semata-mata. Okay jangan ponteng puasa. Salam Ramadhan semua 😊


dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: