Saturday, 3 January 2015

Permulaan 2015.

Assalamulaikum w.b.t

Dah berbulan rasanya tak update blog. Macam ni kot gayanya bila dah masuk alam campus. Busy kemain! Tup tup dah bertukar tahun. Ohh ya Salam Maulidur Rasul. Rindunya zaman sekolah dulu. Kalau ada sambutan maulidur Rasul mesti ade perarakkan dari sekolah ke masjid. Rindu bak hangggg.. Zaman Uni ada ke ek? Sebab sekarang minggu exam. Kalau ada memang nak join!! In Shaa Allah.

Alhamdulillah aku dah lepas 3 paper. Semua tu killer paper. Tinggal lagi 2 je, tu pun gap nya jauh kot. Memang mood study kejap turn on / off jelah. Macam sekaranglah, mood study kelaut. 4:48 a.m still aku pandang nota, nota pandang aku. Last2 aku pandang blog. Hahaha. Okay tak baik amalkan selalu..hihi

Actually aku tak tahu nak cerita pasal apa pagi2 buta ni. Okaylah pape pun aku nak ucapkan All the best untuk mereka yang terlibat dengan final exam. Buat elok2, make sure study smart okay? Plus kalau dah penat sangat jangan paksa. Rehat dulu. Good Luck Uollss~~

waktu ni first time stay up sampai subuh. Alhamdulillah berbaloi. Hehe

and aku rasa, aku orang pertama yang ambil gambar kat sini. Sebab pagi2 buta 1 Januari 2015 tu aku jogging lalu kat sini. Okay perasan....



dah BACE? so KOMEN lah pape yang patut :)

0 orang sedang mengayat!: